ImagineChange

Trådstartare
Hej! Skulle vilja ha två burar på varandra i vår minibuss. Då behöver jag en bur som är 60-65 cm hög att ha ovanpå jämtens bur. Såg en i någon annons någonstans och troddde att jag skulle komma ihåg vad den hette, men det gör jag förstås inte... Tips, någon? 😊 Många burar är typ 50 höga (för lågt) eller 68-70 (för högt).

Vet inte vilket märke du är ute efter men bl.a. Robust (samt jeppe) gör måttanpassade burar så kolla med dom :)

Liknande trådar

Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
961
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag har nyligen påbörjat jakten på en ny bilbur, eftersom den vi har nu är för stor (!) och det känns svårt att motivera att ha den kvar...
2
Svar
36
· Visningar
4 275
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Hej! Jag letar bilbur! Har förstått att Mim-burarna är mkt bra, men vet inte om jag kan lägga så mkt pengar på en bur. Jag har i...
Svar
2
· Visningar
633
Senast: Freyja_bus
·
Hoppning Lite relevant bakgrund. Jag hoppade och tävlade massvis på ponny när jag var ung och orädd (upp till 1.20 på C- och D-ponny). Sen hade...
Svar
16
· Visningar
4 336
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Förbereda hundar inför bebis?