Bila Ålesund-Stockholm, var stannar vi och övernattar?

Lightzone

Trådstartare
Som rubriken lyder. :D

Vi ska bila från Ålesund till Stockholm i mitten på juli, och planerar en övernattning på vägen hem. Några tips på vad man inte bör missa? Var är mysigast/finast att övernatta? Några restauranger/fik/stopp på vägen?

Alla tips mottages tacksamt :love:
 
Som rubriken lyder. :D

Vi ska bila från Ålesund till Stockholm i mitten på juli, och planerar en övernattning på vägen hem. Några tips på vad man inte bör missa? Var är mysigast/finast att övernatta? Några restauranger/fik/stopp på vägen?

Alla tips mottages tacksamt :love:

Väg 70 och stanna i typ Idre.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
823
Senast: Mia_R
·
Mat Ska bo en natt i Stockholm och gå och äta middag någonstans. Ett stopp på vägen på en längre resa med en övernattning och jag är ensam...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 863
Senast: Raderad medlem 68338
·
Fritid Min min tillhör kategorin av människor som Ä L S K A R bilsemester. Jag flyger gärna 3-5h söderut och landar i en solstol en vecka eller...
Svar
10
· Visningar
941
Senast: Eloise
·
Fritid Om några veckor bilar vi Stockholm - Ystad för att checka in på Villa Strandvägen intill Ystad Saltsjöbad en helg, efter tips i tidigare...
Svar
19
· Visningar
4 011
Senast: Emtherlia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp