Men det finns väl jättemånga dåliga restauranger i alla huvudstäder?För att så många restauranger är dåliga i Stockholm, tyvärr. Men jag är ganska kräsen oxå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det finns väl jättemånga dåliga restauranger i alla huvudstäder?För att så många restauranger är dåliga i Stockholm, tyvärr. Men jag är ganska kräsen oxå
Amen.Men det finns väl jättemånga dåliga restauranger i alla huvudstäder?
Det borde inte vara svårare än andra?Amen.
Men Stockholm är obegripligt svårt i sammanhanget.
Borde inte, nej.Det borde inte vara svårare än andra?
Kan inte göra annat än att hålla med.Borde inte, nej.
Du ger dig verkligen inteBorde inte, nej.
Istället för att upprepa hur svårt det är (för dig) så kanske du kan be om tips från dem med lite koll? Till exempel posten nedan borde väl vara av intresse?Men Stockholm är obegripligt svårt i sammanhanget.
Jag älskar Stockholm som matstad! Det går att hitta allt från lågbudget till högbudget utan att göra avkall på kvalitet eller smak.
Från matmarknad till michelin.
Jag är Stockholmare och ska faktiskt inte uttala mig om hur det ser ut i dagsläget i Stockholm Men, det @Petruska beskriver har ju pågått ett tag och förut var jag väldigt involverad i krogsvängen och då var det svårt att gå ut till en random restaurang och bli positivt överraskad.
@nickan1
Jag rekommenderar också Fat franks på Karlavägen.
Litet, trångt, supermysigt, jättetrevlig personal, super pizzor med många prisvärda vinglas om det är av intresse.
Värt att kolla är deras öppettider nu i sommar, minns inte exakt men vet att de ändrar dom något nu i juli.
Är i Stockholm nu så det var dags att kolla in denna tråden. Blev en dag längre än jag trodde från början, trevligt! Har bestämt mig för Fat franks pizza idag, till Tabbouleh ska jag gå och äta lunch på måndag innan tåget går. Får se vad det blir imorgon. Var och åt lunch på K25 bra med mycket att välja på.