Big Horn distanssadel

C

Cider

Jag har en Big Horn sadel som börjar få väldigt slitna stigläder/fendrar, dom är sydda i tyg. Någon som vet om det finns någon sadelmakare som kan laga?

Sv: Big Horn distanssadel

Tror du hon kan? Ja, jag kan ju alltid fråga!
Det är hon som sytt min sidepull! :bump:

Sv: Big Horn distanssadel

Torsion Nordic säljer läderfendrar till sina sadlar. De är bra ( man får mäta stigläderlängden så att man får rätt längd).
Jag skulle hellre lägga pengar på det än att "laga" gamla syntetsaker. Jag bytte dessutom ut mina syntetfendrar för att de "skavde" på sidan på hästen. Det slipper man med läder.

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 090
Senast: super
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
731
Senast: Rosett
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 514
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar