Big Horn Arabian Light...

domino

Trådstartare
... och Big Horn läder/cordura. Någon som vet om de passar travare? Eller är dom för korta?
Sen undrar jag om de är tunga?

Läder/cordura sadeln väger ca 8 kg.

Om de passar travare är det bara att prova sig fram. Travare kan ju se väldigt olika ut i kroppen.

Ja det förstår jag, jag uttryckte mig lite dumt... Är det någon som har nån av de sadlarna till sin travare?

Jag vet at en som jobber på Hööks här i Norge har en til sin travare.

Oki, de ser ursköna ut... Hur är det på Hööks, får man låna hem sadel o prova innan man bestämmer sig för köp? Har de provsadlar?

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 268
Senast: malumbub
·
Ekonomi & Juridik Lång historia kort,för en dryg månad sen fick vi en äldre haflinger tjej utav min dotters kompis mamma. Dom hade i sin tur fått hästen...
Svar
11
· Visningar
1 293

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka