Bidrag till kosmetisk tatuering

Virrig

Trådstartare
Jag har inga ögonbryn alls, dom växer helt enkelt inte. Har testat medel som ska få dom att växa ut, men inte ett hårstrå växer ut. Har tittat på kosmetiska tatueringar och undrar över om jag kan söka bidrag för att göra en kosmetisk tatuering, eller är det begränsat till personer som pga sjukdom tappar hår?
 
Sv: Bidrag till kosmetisk tatuering

Vad jag kan läsa mig till är det bara möjligt att få bidrag om man har bakomliggande sjukdom.
Har du aldrig haft några ögonbryn så kanske det finns en möjlighet(?) men har du inga pga. att du plockat för mycket och dom inte växer ut igen får du garanterat betala ur egen ficka.
 
Sv: Bidrag till kosmetisk tatuering

Jag hade ögonbryn förut, glesa och tråkiga men några strån fanns det, men dom senaste åren har dom bara försvunnit... Har inte plockat bort dom.
 
Sv: Bidrag till kosmetisk tatuering

Fast så dyrt är det väl inte med tatuering för ögonbryn? 2500 kr såg jag någonstans. Det bör man väl kunna spara ihop?
 
Sv: Bidrag till kosmetisk tatuering

Ja, det är faktiskt inte speciellt dyrt. Känner en som gjorde det för runt 3000 kr och då ingick en ifyllning efter några veckor när det lagt sig så man såg hur det blivit.
 
Sv: Bidrag till kosmetisk tatuering

5000 kostar det här :o Och klart, det är ju inte jättedyrt utan det var mest nyfikenhet :)
 

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 424
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 341
Senast: Lillefrun
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 073
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp