Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men jag tänkte att ”sid-” inte var så viktigt för förståelsen, my bad.Du kanske skulle få mer svar om du gav exempel på modell?
Jag googlade bh med vinge och blev inte så mycket klokare om vad som menas. Fick ganska vitt skiljande träffar..
Edit: Du menar nog sidvinge?
Jag tänker att antingen är den hård och obekväm eller inte så effektiv?
Fluffet lär väl dessutom hamna utanför vingen bara?
Har dock inte provat
Jag vet ju inte vad du har för bhar från början, men jag tycker de flesta av mina är ganska breda där ändå och har svårt att se att denna vingen skulle hjälpa mig.Ja, men jag tänkte att ”sid-” inte var så viktigt för förståelsen, my bad.
Jag tänker att det lär släta ut fluffet mer? Typ som breda kanter/sidor på trosor gör, inte lika mycket ”muffins” som på de med smalare sidor?
Mina passar, jag är bara tjockEn passande bh fungerar nog bättre än extra detaljer. Många har fel storlek/modell på sina bh-ar
Halvt klEn passande bh fungerar nog bättre än extra detaljer. Många har fel storlek/modell på sina bh-ar
Har du provat söka på sidvinge?Halvt kl
Håller med! I mina bh-ar börjar kupan där boobsen börjar, dvs strax under armhålan.
Om man har ”fluff” där så är det där brösten börjar, inte framför.
@Zpunk
Kollade på missmary men hittade inget när jag sökte på vinge.
Mina har fyrdelade kupor med en del som går från nederdelen på utsidan upp till axelbandet. Det kanske är en slags vinge?
Fast det där snacket om att behån ska passa brukar ju oftast handla om att bandet ska vara mindre storlek och kupan större. Tajtare band pressar ut mer fluff.En passande bh fungerar nog bättre än extra detaljer. Många har fel storlek/modell på sina bh-ar
Fast om kupan är för liten hamnar bröstvävnad utanför. Till exempel om kupan inte går tillräckligt långt ut i armhålan.Fast det där snacket om att behån ska passa brukar ju oftast handla om att bandet ska vara mindre storlek och kupan större. Tajtare band pressar ut mer fluff.
Sant. Men det blir lik förbannat fluff av ett tajt band. I alla fall om man har fluff som inte är bröstvävnad. Sätt en gummisnodd runt en marshmallow så ser du vad jag menar.Fast om kupan är för liten hamnar bröstvävnad utanför. Till exempel om kupan inte går tillräckligt långt ut i armhålan.
Jo, samtidigt är det många som kompenserar med för stort band när kupan är för liten. Så bandet går runt brösten istället för runt bröstkorgen. I slutändan behöver det inte betyda att bandet faktiskt blir tajtare.Sant. Men det blir lik förbannat fluff av ett tajt band. I alla fall om man har fluff som inte är bröstvävnad. Sätt en gummisnodd runt en marshmallow så ser du vad jag menar.
Nja man ska ha en modell som passar också. Så att hela bröstet får plats i kupan. (Alla bröst ser olika ut och exakt samma storlek behöver inte passa i samma modell eftersom bröstformen kan variera)Fast det där snacket om att behån ska passa brukar ju oftast handla om att bandet ska vara mindre storlek och kupan större. Tajtare band pressar ut mer fluff.
Kan ingen bara lägga in en bild? Jag fattar ingenting
Jag tror det bara kommer vara ivägen och knöla ihop sig i armhålanHittade nu. Modellen har ju inte ens ”fluff” … tror inte den där vingen funkar på ”fluff”.