Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
På E-D-C får du tävla på bosal hur gammal hästen än är, precis som tränsbett.
På B-A måste du rida en seniorhäst på stångbett men får använda bosal/tränsbett på unghäst.
Kropp & Själ
Finns det något vettigt alternativ till bomull (tussar, pads osv) när man ska badda t.ex huden med någon vätska?
Bomullsproduktion är ju...
Ekonomi & Juridik
En ridskola tänker börja använda en triangelmärkt häst i verksamheten. Detta mot att hästägaren får gratis uppställning. Vad jag vet är...
Hundträning Det är jättekul och på min nivå är det ju även väldigt enkelt att få till att träna. Har alltid dummies eller bollar med mig i fickan på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.