Bettfråga/frågor

J

jagvillvaraifred

detta är minsann o dar inte lite klurigt..
är så himla säker på att detta bett varit ok att ha i dressyren innan
(jag har använt det och ingen har iaf lagt märke till det och sagt till), men i detta tr kan jag inte hitta det..

stämmer det att jag inte får använda detta i dressyren för ponny?

MUFFBETT "Happy Mouth" ledat
123123.jpg

Hittar det dock tillåtet för 'vanlig' dressyr där jag inte hittat det innan..
Om man får använda det där, varför inte i fälttävlans dressyren, någon som kan förklara?

Sv: Bettfråga/frågor

Jag tror att du får använda det, bett-typen är OK och nånstans i texten står det att betten får vara "överdragna" av gummi... osv.

Kolla igenom texten så hittar du det nog, på bilderna är nästan alla bett i metall

Sv: Bettfråga/frågor

Jaha, men då förstår jag nog, trodde enbart det var betten så som det såg ut på bilderna det fick vara..

och i text står det 'Bett kan vara tillverkat av gummi, plast, läder eller metall. Metallbett kan vara överdragna med gummi, läder eller plast.

Tack ska du ha ! :D

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 553
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 371
Senast: Habina
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 975
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar