Bettet trasigt!

Mysaan

Trådstartare
Mitt syntetbett har gått sönder i synteten. :crazy: Hur kunde detta hända??? Kan jag använda bettet ändå eller är det bara att kassera nu?

Sv: Bettet trasigt!

När jag tränsade av i dag så var det som om han skulle bitat av en liten bit som hängde kvar som en flik. Fast bettet sitter ju inte vid tänderna så han kan ju inte bitit på det med tänderna i alla fall.

när jag köpte mitt senaste sånna bett så följde det med en lapp där det stod att man ska kasta bort bettet om det är trasigt..

Okej tack för svaret! Funderar fortfarande på hur det kan gått sönder efetrsom det gått sönder väldigt nära leden i bettet. Det är ett tvådelatbett. Jaha blir till att rida på vanligt bett några dagar igen då. :cry:

Liknande trådar

Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
6
· Visningar
354
Senast: Valle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 042
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Använder ni ert friskvårdsbidrag (om ni har något) och till vad använder ni det? Själv får jag erkänna att jag var hemskt dåligt på det... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
4 970
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar