Sv: Bett?

Låter strålande! Jag köpte den där hästen jag tittade på så jag har också ett nyförvärv i stallet, jag är kanon nöjd med honom. Gott Nytt År! Vi hörs till våren...

hej jag vet inte så där jätte mycket om galopp men får man använda citation på tävlingar?:confused:

Kul! Du har bra fart på stallet nu har jag sett, det är du värd. Jag har inga fullblod kvar. Levererade 2-åringen till hans nya ägare så sent som idag, och Olga försvinner nästa vecka.
Båda gick till dressyrryttare, får se vad de kan prestera där, Olga har jag stora förhoppningar om, hon är helt suverän.

Vad kul att du hittade bra köpare på hästarna! Det är skönt när hästarna springer lite, det var lite trögt i somras med massor med småskador på allihopa... Men så är det att träna hästar! Man vet aldrig vad som väntar när man öppnar stalldörren på morgonen... :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Kan vi inte ha en bettråd där vi kan diskutera olika bett? Jag tycker det är kul med olika bett och deras inverkan och gillar att testa...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 981
Senast: Gimlan
·
Utrustning Hej Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Svar
5
· Visningar
1 815
Senast: Vogue
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 549
Senast: MiaMia
·
Islandshäst Hilfe bitte! Jag läste svenska tillägget som finns på förbundets hemsida. Där hittade jag följande text: "17. Ovalbanegrenar: Öppna...
Svar
12
· Visningar
2 100
Senast: Freyr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Klara sig utan bil
  • Nyårstråden
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur