Bett tips + träns

pink_angel

Trådstartare
Hej,

Tips på bett till en häst som älskar syntet bett och är som en ängel att rida då men är orolig på metall bett??

någon som har provat tex.. sprengers, sötmalms bett, mylers tävlings godkända varianter, bett me koppar, bombers bett, osv.

Har även funderat på att köpa ett gummiklätt metall bett vilket jag ska få tävla på men det är ju bra om det funkar att rida me metall bett också.

Sen behöver jag tips på dressyr träns i new market / tabacco. Verkar inte vara så lätt att hitta tyvärr.

Sv: Bett tips + träns

Kan du inte rida på syntetbett då om det ändå fungerar?

Prestige har dressyrträns i tabacco!

Sv: Bett tips + träns

jo det är min plan... men det kan ju vara bra att ha en häst som kan gå på mer än ett bett. Så tänkte att jag kanske skulle hitta något mer som hon accepterar

tack för träns tipset:)

Liknande trådar

Dressyr Hej! jag har efter mycket om och men börjat leta efter en ny kompis att tävla och träna dressyr med. Jag har kollat runt på diverse...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 734
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej Buke :D Tänkte höra om någon här har input att komma med för min kära häst. Ett 8-årigt halvblod som går dressyr, hopp och...
Svar
10
· Visningar
1 940
Senast: Ace
·
Dressyr hej! Är en tjej på 14 år som tävlar på lätt c-lätt b nivå i dressyr på min d-ponny. Tränar även vissa delar ur lätt A1, så har vi tur...
Svar
5
· Visningar
2 225
Senast: Emma2000
·
Utrustning Hej Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Svar
5
· Visningar
1 823
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka