Bett på tävling

G

Gronda

Var inne på TR på ridsportförbundets hemsida. Kollade på de bett som är godkända för tävling i dressyr. Var ju trots allt rätt många varianter, stångbett med skänklar av div modeller osv. Hittade dock inget vanligt stångbett/oledat tränsbett. Är inte det tillåtet?

Har haft ett tävlinguppehåll på ett antal år så jag är lite ouppdaterad:o

Sv: Bett på tävling

Notera gärna att de stångbett du ser bild på endast gäller för kandar i klasser där kandar är tillåtet eller påbjudet (tillåtet fr o m LA:5, påbjudet från Msv B3) och då på kandar ihop med bridongbett.

Sv: Bett på tävling

Aha! Tyckte det var lite underligt att alla dessa stångbett tilläts, men inte det utan skänklar...

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 116
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 782
Senast: Lavinia
·
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
1 095
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 913
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V