Bett på SM marknaden!

T

Thokkadis

På marknaden på SM såldes det tunna raka bett med tungfrihet, jag tror de var hemme gjorda (!?)...
Men jag undrar om det är någon här som vet vilket företag som sålde dem och om de har någon hemsida?!

Skulle bli jätte glad då :)

Sv: Bett på SM marknaden!

Ok, jag har ju inte sett dem själv då, men det var någon som berättade om dom...

Och tack så mycket för länken :D

Sv: Bett på SM marknaden!

Jag såg Bomber Bits på Vallfaris tävlingar i juni. Intressanta. Det skulle vara kul att prova, men jag känner inget stort behov just nu. Min häst trivs bra på det bett hon har.

/Malin

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 197
Senast: Lillefrun
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 405
Senast: Lingon
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 091
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård