Betfor-Pellets eller "vanlig" form?

Sv: Betfor-Pellets eller "vanlig" form?

fiberhalten är större i den pelleterade enligt innehållsdeklarationen.

Pelletsen är 20-30 spänn billigare pelleterat, iallafall på granngården. Alltså kilopriset.

Jag änvänder pelletsformen för att det är billigare kilopris på den och så tar den inte så stor plats.
Men om man har barn så måste man tänka på att förklara att det är betfor och inte krafft/hippo eller något sådant........

snigelfarmor skrev:
Pelletsen är 20-30 spänn billigare pelleterat, iallafall på granngården. Alltså kilopriset.

Nu har jag pratat med "mitt" Granngården och där är kilopriset exakt samma... 3,38 inkl moms per kilo.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 238
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 586
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 930
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar