Betala jourhavande vet...

Min vanliga vet kan jag betala både kontant eller på faktura, han är inte speciellt snabb att fakturera heller :)

Distriktarna har jag aldrig haft ute, men jag trodde ju att dom hellre fakturerade...

Jag har distriktsveterinären hos mig och på tidsbeställda uppdrag så vill de ha betalt direkt, jag brukar betala kontant men visst går det att betala med kort nu för tiden?? :confused: :confused: Akut skulle jag tro att de skickar faktura för man kan ju aldrig veta vad det kommer att kosta i sådana fall.

Tänk vilken fördel jag har som slipper tänka på försäkringsperioder, det är bara fram med plånboken oavsett tidpunkt på året..

Jag har aldrig behövt betala kontant, när jag har ringt vet akut så är det akut och inte tänker jag kämna hästen för att åka och fixa pengar, det har aldrig varit några problem oavsett vilken vet som kommit.

Ofrivilligt oförsäkrad skulle jag kalla det.
Utförsäkrad ridskolehäst, för gammal för nytecknande, men hon är glad (och oftast frisk) ändå!

Liknande trådar

Kropp & Själ Är det nån härinne som varit i kontakt med jourhavande präst? Hur var det? Kändes det som det gav nåt? Är inte troende och tvekar även...
2
Svar
26
· Visningar
2 064
Senast: nullo-modo
·
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 418
Senast: Zetly
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 102
Senast: Kilauea
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
585
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gps tracker för Android?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Värma spenat?

Hund, Katt, Andra Djur