Betala för sig hemma?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare jamman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 102
  • Visningar Visningar 9 018
Sv: Betala för sig hemma?

Hon är intresserad av det. Kan bli hennes hobby, men just nu samlar hon ihop en garderob med kläder som inte används, och har inga pengar över till annat.

Nu ska jag se om jag fattat detta rätt: du och din man ägnar heldagar åt att gå på skattjakt i skogen efter små lådor med "skatter" i form av plastprylar och annat, men du tycker det är helt galet att dottern ägnar sin tid åt dataspel och sina pengar åt att köpa leksaker och kläder? :cautious: I min värld leker ni ju allihop, varför är den ena leken bättre än den andra?

Jag kan faktiskt ha förståelse över att dottern inte tycker sig ha tid att ägna 8 timmar eller så till att leta efter en liten låda.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa... 2
Svar
30
· Visningar
6 061
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 737
Senast: lundsbo
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 935
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 310
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka