Ja, jag är duktigt irriterad faktiskt på att bli informerad om detta via en länk på deras hemsida, jag har fått ägna halva dagen åt att försöka lösa det parallellt med slutexaminationer och annat skit. Det var en ren slump att jag såg det för min hästägare taggade mig, vi hade blivit duktigt förvånade annars när det var dags att beställa. Jag hade haft större förståelse om det var på grund av skada, men ovilja att hoppa på bocken? Det lät ju inte som ett nytt problem heller.
Kane är fin och jag har kollat på honom, men dels är jag tjurig på lövsta när de gör så mot sina stoägare och sedan har jag sedan innan varit sugen på att använda For Romance, men backat på grund av corona, utlandsskick och att stationen hon står på i år inte kör FAI. Nu beslöt jag mig för att ändå prova, så jag betalade just in bokningsavgiften så håller vi varenda jäkla tumme och tå att märren tar sig. Det är pengar jag inte har i dagsläget egentligen, men ska hon få ett sista föl så får jag väl bita i det sura äpplet, tror det kommer bli en
kombination om det tar sig.