Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem blev den tilltänkta partnern då?Vi åker till stationen på söndag
Då mamma (som hjälper mig att köra) ska jobba hela veckan på annan ort , så fick vi lämna henne redan på söndag ✌
Tänker att hon är kvar på stationen tills hon är färdig seminerad och ägget gått
Dräktig! Betäckt den 10e så det blir väl 19 dygn då
Hoppas att det håller i sig, ny koll om en månad ca, innan jag betalar 45 dygnsavgiften. Tycker egentligen 45 dygn är lite tidigt att betala, 90 dygn känns tryggare, men det är väl så hingstägaren resonerar också.
Tar Gasque och håller tummarna för en riktigt väl hoppande D-ponnyVem blev den tilltänkta partnern då?
Mitt nya sto som jag köpte har stått på station och kollats sedan början av april har äntligen ett ägg som gör att hon kunde semineras hoppas hon tar sig på första
14 dygn idag sedan Majsan blev inseminerad så koll denna vecka då
Positiva är att hon är lugnet själv trots att hon inte är hemma och det talar iaf till hennes fördel.
Yes hon ska kollas nu dygn 17 alltså om två dagar Nervöst efter förra året!14 inkl dagen hon inseminerades?
Isåfall ligger hon 3 dagar före min så om båda våra tagit sig och allt går bra får vi fölvak samtidigt då =D
Håller tummarna, min är på dygn 10 idag, så jag får vänta en vecka till innan jag har tid för koll.
Yes hon ska kollas nu dygn 17 alltså om två dagar Nervöst efter förra året!