Mira är dräktig med Zappa Så nästa år får vi en väldigt tidig unge, samt att vi kommer kunna sväva ut i hingstvalet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort grattis! Hoppas på samma besked om ett par veckor .Mira är dräktig med Zappa Så nästa år får vi en väldigt tidig unge, samt att vi kommer kunna sväva ut i hingstvalet!
Mitt friesersto är just nu hos hingsten och några språng har det blivit. Fribetäckning i hagen och hingsten är min kompis Oldenburgare. Jättefin hingst till mitt fina sto så jag hoppas detta går vägen!
En sak jag undrat. Räknar man dygn 17 från första språngdagen, eller från den sista? Tänkte om man räknar från sista borde man missa nästa brunst om hon inte visar sig dräktig?
Om du tänker för dräktighetskoll så räknar man från sista.
Grattis!!Mira är dräktig med Zappa Så nästa år får vi en väldigt tidig unge, samt att vi kommer kunna sväva ut i hingstvalet!
Om det går med TNT så ska det tydligen levereras ändå fram till adressenSuck. Paketet med semin har fortfarande inte kommit fram. Det verkar som det ska anlända på stationen nu på morgonen/förmiddagen. Beställdes i måndags morse och börjar nu bli lite smått irriterad. Igår var hon på station iväg och letade efter paketet på Landvetter, eftersom det var det dom först sa att paketet skulle hamna. Men nu har tydligen dom skickat det ända fram och därför har det tagit sån tid. Så nu är jah orolig att hon hunnit gått ur brunst samt att sperman blivit dålig. Åh, detta gick ju så smidigt sist gång
Japp - problemet var bara att det skickades i måndags och har fortfarande inte kommit fram. Tydligen ska vi få det imorgon, men då är det ändå på tok för sent.Om det går med TNT så ska det tydligen levereras ändå fram till adressen
Om det går med TNT så ska det tydligen levereras ändå fram till adressen
En äggdans coming up!Här händer det lite och inget, förutom ett evinnerligt körande till och från stationen....
Abbi (02-an) vill tydligen inte släppa ägget och jag börjar tappa hoppet - behöver tummhållning eller äggdans eller nåt för att det ska släppa i kväll!
Håller tummarna!Här händer det lite och inget, förutom ett evinnerligt körande till och från stationen....
Abbi (02-an) vill tydligen inte släppa ägget och jag börjar tappa hoppet - behöver tummhållning eller äggdans eller nåt för att det ska släppa i kväll!
Japp - problemet var bara att det skickades i måndags och har fortfarande inte kommit fram. Tydligen ska vi få det imorgon, men då är det ändå på tok för sent.
I och för sig, är det långt ifrån själva depån så lär de nog inte åka ut. Jag skrev och frågade dem om hur de levererar i samband med att jag hade kontakt med seminstationen. Vill vara säker på när, var, hur då jag inte vill ha några frågetecken när det är dagsBeror på vart man bor.