Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev nyfiken på detta med att pendla
Provade på ett av mina ston och fick den inte i rörelse alls
Kanske gjorde jag något fel
Provade flera gånger men lyckades inte, man kunde även försöka på sidan om hästen men det funkade inte heller... Hade gärna fått fram ett resultat för att sedan kunna jämföra
Det är dina egna tankar som bestämmer hur pendeln ska röra sig. Den övningen används i den mentala träningen för att visa hur tankarna påverkar vår kropp. Enkelt förklarat går det signaler från hjärnan ut till muskelfibrer i dina fingertoppar som i sin tur får pendeln att röra sig. Du behöver alltså inte ha pendeln över en häst utan kan ha den över en smörgås eller ingenting alls och den kommer röra sig efter vad du vill att den ska röra sig.
Tomt på tysken idag på 14 dygn. Ska kollas en sista gång för säkerhets skull på tisdag men jag ger mig för i år. Den lilla bruna ska förhoppningsvis vara dräktig på 90 dygn 10/8.
Vi får se hur jag gör med henne, eventuellt åker hon till en kompis och blir ridhäst, annars får hon bli ridhäst åt mig längre fram. Tills vidare går hon och skrotar. Hon ska iaf inte säljas vidare då hon har rätt brokig historik, jag köpte henne för att ge henne ett sista hem.Men usch så trist Blir hon ridhäst i vinter då med? Kommer inte riktigt ihåg, betäcktes hon förra året?
Trist..Tomt på tysken idag på 14 dygn. Ska kollas en sista gång för säkerhets skull på tisdag men jag ger mig för i år. Den lilla bruna ska förhoppningsvis vara dräktig på 90 dygn 10/8.
Vi får se hur jag gör med henne, eventuellt åker hon till en kompis och blir ridhäst, annars får hon bli ridhäst åt mig längre fram. Tills vidare går hon och skrotar. Hon ska iaf inte säljas vidare då hon har rätt brokig historik, jag köpte henne för att ge henne ett sista hem.
Hon betäcktes 3 gånger förra säsongen, med 3 olika hingstar utan att ta sig. Och i år 2 gånger med en mycket fertil hingst, tror vi har 100% dräktigt med honom i övrigt, ofta på första brunst. Vi har gjort vad vi har kunnat, men jag visste ju att det var en chansning redan när jag gav mig in i det p.g.a äggstocken som saknades.
Min lilla ponny har äntligen börjat närma sig brunst enligt ul. Blir bara den här brunsten vi försöker på, annars knns det som om det blir alldeles för sent. Så himla tråkigt att hon inte svarade på pg-sprutan och bara drar ut på tiden. Men men hoppet om en lite skimmelmara lever .
@Dressyrtjejen_97 Jag har ju redan en skimmel och jag tycker de är jättefina! Tycker inte är så meckigt faktiskt, torkar bara av eventuellt fläckar med blöt svamp och så tvättar jag svansen en dag i veckan .