Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krax är fortsatt dräktig på dygn 49. Fölet i magen är sålt och mamma häst kommer åka till köparna om ett par veckor.
Vad tror ni om att sätta in i kontraktet att fölet måste döpas på ett visst sätt då alla mina ston har ett tema? Jag kommer stå kvar som ägare på fölet till 10% tillsvidare.
Jag vill gärna att mitt tema ska fortsätta.
Krax är fortsatt dräktig på dygn 49. Fölet i magen är sålt och mamma häst kommer åka till köparna om ett par veckor.
Vad tror ni om att sätta in i kontraktet att fölet måste döpas på ett visst sätt då alla mina ston har ett tema? Jag kommer stå kvar som ägare på fölet till 10% tillsvidare.
Jag vill gärna att mitt tema ska fortsätta.
Känner med dig . Tråkigt att det inte tog sig i år heller. Ett år kan man ju kanske ha otur, men inte två...Vi har också fått ge upp. Stått på station sedan maj så vi har också haft ett dyrt sommarbete . Likadant förra sommaren, kunde köpt en åring för pengarna istället .
Ultraljudade på 50 dygn igår och mitt sto är fortsatt dräktig med Bravour! Får man önska sig ett sto efter 2 hingstar?