Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tora tom på 17 dygn och Marmeta tom på 30 dygn men Adeleine dräktig med Dalwhinnie på 30 dygn. Sista försöket på tora och Marmeta.
Jag vågar knappt skriva det men tysken är dräktig på 18 dygn med Casanova.. Känns helt overkligt! Jag hade ju gett upp för gott men så frågade min stallägare om vi ändå inte skulle försöka en sista gång med en ny hingst som funkat väldigt bra under säsongen.
Det är lång lång väg kvar men att hon över huvud taget är dräktig känns som en enorm seger.
Tack, ja det var jag det! Som sagt, det känns helt overkligt men jag hoppas och ber till högre makter att hon får behålla detHärligt!!!
Såg att nån uppgiven uppfödare fått sitt Escudosto dräktigt på fb och tänkte att det nog var du
Stort grattis, håller tummarna att det håller kvar och blir en frisk fölunge nästa sommar
Vi har en Casanovafölunge i år, han är fantastiskt fin
Ja, jag hade verkligen gett upp hoppet men plötsligt händer det tydligen.Grattis @Fritidsryttare det var på tiden !!
Så himla roligt, grattis igen! Trägen vinner som dom säger.Jag vågar knappt skriva det men tysken är dräktig på 18 dygn med Casanova.. Känns helt overkligt! Jag hade ju gett upp för gott men så frågade min stallägare om vi ändå inte skulle försöka en sista gång med en ny hingst som funkat väldigt bra under säsongen.
Det är lång lång väg kvar men att hon över huvud taget är dräktig känns som en enorm seger.
Dräktig på första försöket och allt har sett så bra ut hela vägen... så drabbas hon av dräktighetsfång?! Och blir så pass dålig att hon kanske måste tas bort... så himla sorgligt av tusen olika anledningar. Håller tummarna för att det vänder, slutgiltigt besked ska fattas om någon vecka.
Usch så tråkigt Håller tummarna att hon blir bra o kan klara både sig själv o dräktigheten!Dräktig på första försöket och allt har sett så bra ut hela vägen... så drabbas hon av dräktighetsfång?! Och blir så pass dålig att hon kanske måste tas bort... så himla sorgligt av tusen olika anledningar. Håller tummarna för att det vänder, slutgiltigt besked ska fattas om någon vecka.
Beklagar. Kanske en klen tröst för er men jag fick belastningsfång på min högdräktiga i vintras och trodde att jag skulle behöva ta bort henne med fölet i magen. Men med behandling och boxvila så klarade vi henne faktiskt och hon fick ett friskt och välskapt föl i våras så det kan gå vägen ibland. Håller tummarna för er.Dräktig på första försöket och allt har sett så bra ut hela vägen... så drabbas hon av dräktighetsfång?! Och blir så pass dålig att hon kanske måste tas bort... så himla sorgligt av tusen olika anledningar. Håller tummarna för att det vänder, slutgiltigt besked ska fattas om någon vecka.
Dräktig på första försöket och allt har sett så bra ut hela vägen... så drabbas hon av dräktighetsfång?! Och blir så pass dålig att hon kanske måste tas bort... så himla sorgligt av tusen olika anledningar. Håller tummarna för att det vänder, slutgiltigt besked ska fattas om någon vecka.