Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vem blev det?
Hip Hop?
Jag bestämde mig för att ta min favorithingst trots att han är gångartshingst så Olivia är inseminerad med Lyxas pappa.
Vad roligt! Det händer saker i den här tråden redan.Jag har varit iväg och kollat 2 ston, den ena hade precis gått ur brunst, den andra var precis i tid..
Så Athena har blivit inseminerad med Ampere, medan Livonija fick åka hem igen.
Har köpt ett avelssto till som vi ska kolla nästa vecka, hoppas på sätt och vis att hon inte är i brunst för jag har långt ifrån bestämt mig för vilken hingst...
@Emiro Vem är Lyxas pappa för oss oinsatta?
Kul! Han är väldigt fin! Vi har ett dressyrsto till som tar sig typ var femte år , senaste två åren har hon haft gott om cystor och inte kommit i brunst för egen maskin. Så vi "gav" henne till min lillasyster att ha som ridhäst... Och nu har hon haft två fina brunster redan i år och när vet kollade henne har hon bara 2 små cystor och hon tyckte att om vi ändå skulle ha stoet kvar kunde vi ju prova igen.. Var jättesugen på Luxus men iom att stoet inte är sådär superfertil faller han bort pga det om vi nu ens ska prova betäcka igenVad roligt! Det händer saker i den här tråden redan.
Lyxas pappa är den otroligt vackra Luxus CML...
Då får vi hoppas på minst två Luxusbebisar nästa år!Så kul @Emiro! Jag ska betäcka darina med honom.
@sona Ja,det är ju lite av en chansning där det känner jag också men eftersom han har så fina villkor (och för att jag så himla gärna vill ha en Luxus-unge) så testar jag. Olivia tog sig på första försöket förra gången så jag hoppas ju att det ska gå vägen. Vem ska ni betäcka med om ni bestämmer er för att betäcka?