Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har varit hos veterinären idag och kollat min gamla Norma på 116 dagar.
Jag ska betala per 1/10 så därför är hon kollad först nu.
Och visst var där en fölis som tränade galopp för fullt!
Med ett utvärtes ultraljud kan man se nästan hela fostret och benen rörde sig hela tiden.
Himla skönt att det går att göra utvärtes så man slipper hålla på och gå in i dem hela tiden. Tror Norma också uppskattade det.
Så jag är glad idag och hoppas på ett stoföl e Contendro II - Norma Jean - Norson.
A
Är lite osäker men jag vet att jag gjorde det på 90 dagar i fjol med mitt andra sto. Dock krävs det en större ultraljudsapparat som kan gå djupare än det vanliga. Min vet använde det som hon har till att ultraljuda senor och muskler när det är skador där.
A
Jag får också lämna tråden, min fina 3 års sto fick somna in igår då hon fick en infektion i en led för 6 veckor sen som inte gav med sig. Kollade ultraljud innan hon togs bort och hon var dräktig på 113 dagar.
Åh, vad jag lider med dig. Så sorgligt med ditt fina sto.Jag får också lämna tråden, min fina 3 års sto fick somna in igår då hon fick en infektion i en led för 6 veckor sen som inte gav med sig. Kollade ultraljud innan hon togs bort och hon var dräktig på 113 dagar.
KL
Får man vara med här?
Är nu för första gången i mitt liv med dräktig märr.
35 dygn o den ev. fölisen är med D, S o R linjer.
Är i total chock o lycka.