G
Galore
Sv: Betäcka Vbl
Men jag vill vara med från början, och bygga upp ett starkt förtroende. Tycker det är bättre på något sett
jag vet inte. Som sakt, pengar är inget problem för mej. Och jo jag har läst dom negativa också. Men det känns som att argumenten inte var speciellt övertygande. Det jag framförallt ville ha reda på var om jag skulle ha en travhingst eller halvblodshingst och ville höra olika erfarenheter av detta och åsikter. Men som sagt.Nu har jag en travhingst som inte är godkänd (gud vad hemskt tänker ni nog) men är skitsnygg och jag är väldigt nöjd med mitt val, då jag ej är i behov av tävlan 
Ja, jo, men alla som har varit negativa har du ju mer eller mindre inte velat lyssna på. Då blir det ju inte precis en diskussion.
jag tycker fortfarande att min idé om att köpa en av de befintliga avkommorna är strålande. Inga risker för stoet, och framförallt du får garanterat en avkomma till henne. Vad är det för fel med den idén ? (antagligen mycket billigare än att föda upp en själv..)
Men jag vill vara med från början, och bygga upp ett starkt förtroende. Tycker det är bättre på något sett
Senast ändrad av en moderator: