Besviken på Hööks rea!!!

Sv: Besviken på Hööks rea!!!

Var där måndagen efter julafton=) Hittade både träns och skydd som jag köpte. Kläder fanns det massor kvar men nästan alla täcken och träns var slut.

Nja.... det tror jag verkligen inte att jag är :D har nog inte handlat något där på mer än 5 år (och då handlade jag i butik).

Det konstiga är väl att mitt rea-blad dessutom kom med eftersänd post, så då tar det ju längre tid (särskilt som min eftersändning egentligen redan gått ut)

Fick bladet med posten innan jag fick det på mail :o

Jag är VIP kund på hööks och fick också bladet innan jag fick mail.. :O Fast jag tycker det är lågt av hööks att skicka ut rea-blad om det inte finns något kvar.. :S

Jag var också inne på deras hemsida i mellandagarna mellan jul och nyår och det mesta var utplockat. Jag tyckte det var lite konstigt, och nu fick jag ju svaret på att det var rea:D.
Men man kan väll iallafall tänka lite possitivt och det är att dom brukar ha rea ganska ofta, tycker jag iallafall.

Var inne på Höök i malmö i mellandagarna och deras rea var nästan ombefintlig. Nästan inget var på rea, där var några jackor i xxs elle xxl och 4 st träns och nåt lite annat med det var allt. Gick runt där ett par gånger för att se om det fanns några mer reasaker med icke. Förra årets rea var tusen gånger bättre och större.

kl
och omvänt är jag förvånad över att det idag fortfarande fanns grejor kvar på Hööks-rean när jag tittade in där av en slump :) Köpte ett extra lite tjockare utetäcke till hästen, som passar bra nu när kylan satt in.

vad som finns på rea bror ju på vad butiken hade kvar när det blev rea, de tar ju inte in mer saker innan jul för att sen rea ut dem..
jag var inne på julafton och beställde då fanns nästan allt i alla storlekar.

Jo.. tyvärr så tar det ibland lååååång tid.. gången före jag beställde så tog det 2-3 månader innan sakerna kom..
så jag har insett att om man ska köpa nått på hööks så är det säkrast att åka till en affär...

Är också det ända jag har hittat på rean var transportskydd, sen var jag tvungen att köpa det äpple gröna täcket till shettisen :laugh: Det var ju tyvärr inte på rea då men ändå;)

Jag tjurar över hippsons rea jag kommer bara till en inloggning??
Vem gör nått så otroligt korkat att ha en inloggning för att se reavaror?
Dessutom måste jag logga in även på rean även om jag är inloggad sen att det överhuvudtaget inte går att komma in ändå. Gaah!

Horze rea gillar jag inte heller. Antingen är inte den heller klickbar eller så suger både min och pojkvännens dator..

:devil:

Jag har beställt flera saker..
På söndan efter jul.
Och dom flesta stl fanns..

Ringde idag kollade efter grejorna och dom skulle komma nu i veckan=)

*KL*

Är fortfarande sur för att jag fick reklambladet om rean så sent... Men nu får Hööks hitta andra att tjäna pengar på - jag har nämligen beställt ett jättesnyggt träns från en annan internetbutik istället.

även dom saker som det inte var rea på var slut i butiken. Fanns nästan inget kvar :mad:

*delvis kl*

Att du fick reabladet så sent är ju faktiskt inte HÖÖKS fel utan det är posten i din komun som inte är så bra.
Jag VET att HÖÖKS reablad skickades ut samtidigt till alla kunder i hela sverige så att de skulle vara i brevlådorna samma dag som rean startade mao på annandagen!

Sen så var årets rea ganska dålig då HÖÖKS inte hade så mycket kvar av de varor som skulle reas ut, men i vår butik så var det 8st ställningar med reavaror dock tog det mesta slut redan innan nyår.

Sen är det trist att folk blir sura och låter det gå ut över personalen som jobbar i butikerna, det är ju inte deras fel att saker tagit slut/inte finns!!

Personalen får inte reda på när rean och olika kampanjer startar eller vad de innehåller men de gör sitt bästa för att hantera människor oavsett humör och försöker att hjälpa dom att hitta det de letar efter, även om det innebär att tipsa dom om andra affärer/märken m.m.

/ Jessica, som jobbar på HÖÖKS i Västerås.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 847
Senast: lizzie
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 734
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 522
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 257
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka