Beställa valp-personkemi?

TinyWiny

Trådstartare
Jag måste fråga er som beställer en valp, hur kan ni veta att just den valpen och ni själva kommer att ha en bra personkemi?

Jag har ju bara omplaceringar och då har jag ju valt dem efter deras personlighet så jag har lite svårt att fatta hur man kan göra ett så viktigt val utan att ens ha sett hunden?

Givetvis så kan ju föräldradjuren tillföra endel men det är ju ändå inte samma?!

Jag har nog suttit och läst för många omplacerings annonser:crazy:

Sv: Beställa valp-personkemi?

jag har mina önskemål när det gäller hunden jag ska ha, och sedan blir det upp till uppfödaren att försöka hitta den valp som bäst passar in. eftersom jag har valt ras, och rasen oftast är på ett visst sätt, så borde det inte vara jättesvårt att hitta valpen som jag klickar med.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: inverterad
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 146
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 519
Senast: ako
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 910
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka