Beställa träns från Marylot

lillla_jag

Trådstartare
Hej!
Någon som vet om man kan beställa märket Marylot från någon svensk sida? eller är det lättast att beställa från deras egna hemsida? Är sugen på att köpa ett sidepull som jag hittade på deras hemsida. Någon som har erfarenhet av det? :)

Sv: Beställa träns från Marylot

Jag har positiva erfarenheter av att köpa direkt från Marylot. Det enda är att jag inte tror att de håller några lager alls, så man kan få vänta lite på leverans. Frakten gick på ca 100 kronor vill jag minnas.

Sv: Beställa träns från Marylot

Jag har beställt träns och stigläder därifrån. Fick vänta några veckor på leveransen då de syr upp efter hur man vill ha det. Blev jättenöjd. Fick snabba svar på mailen när jag frågade över saker så servicen är god. Rekommenderas!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 132
Senast: KesoNeso
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 672
Senast: Squie
·
Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama