Beställa träckprov?

C

cafu

Tänkte beställa träckprov men vet inte riktigt var man kan köpa eller beställa detta, tips?

Sv: Beställa träckprov?

Jag köpte mitt, Kollamasken, på Apoteket. Det var smidigt för allt följde med i paketet (påse, handskar, följesedel) och portot var inkluderat i priset. Jag skickade träckprovet på morgonen och hade resultatet mejlat till mig nästa dag vid lunchtid. Jättesnabbt och smidigt.

Kolla Masken brukar även finnas på Granngården.

Rekommenderas varmt!

Ähhhum...träkprov..det brukar jag ta där bakk

Det går lika bra att gå in på Widilads hemsida och skriva ut följesadel, sedan plockar du bara några tollar i en plastpåse stoppar de i ett vadderat kuvert och skickar iväg på posten.

jag har oxå funderat på det. vart skickar man provet? ska man bara lägga i lite av hästens bajs?jag trodde det var tvunget att vara helt nytt.

MalinW skrev:
jag har oxå funderat på det. vart skickar man provet? ska man bara lägga i lite av hästens bajs?jag trodde det var tvunget att vara helt nytt.
Köper du "kolla masken" så står allt du behöver veta där.

Liknande trådar

Hästvård Jag ska byta stall i månadsskiftet och fick nu mail från nya stallet och de vill att hästen avmaskas tre dagar innan inflytt. Träckprov...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 365
Senast: lundsbo
·
Mat Tänkte ge mig på att testa nävgröt, Mårbackakaka, osv och behöver då skrädmjöl. Lokala Willys har ett stort antal olika mjölsorter, men...
Svar
12
· Visningar
1 052
Senast: Lenita
·
Hemmet Jag måste inse att jag har ett råttproblem. Förra året fick jag av grannen som är storbonde så han får köpa andra grejer än mig, men nu...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
4 454
Senast: Ramona
·
Hästvård Nu drar det ihop sig till Träckprov. Det finns många Lab att välja på. Jag önskar Ackrediterat lab registrerat i Swedac. Hittat ett än...
Svar
9
· Visningar
839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka