Besiktning

Remix

Trådstartare
Ska iväg och tävla om några helger, deb 110 (ponny) och då ska han ju besiktas som vanligt. Hoppar även 1 meter och i proppen står det
c) Veterinärbesiktning skall göras innan start i alla regionala klasser (lö + sö). Veterinäravgift betalas i sekretariatet under tävlingsdagen.

Kanske lite dum fråga men räcker det med att besikta innan första klassen eller ska hästen besiktas 2 gånger? :o

Sv: Besiktning

Du ska bara besiktiga en gång!
Antagligen har dom skrivit så för att det finns lokala klasser också och då kan man ju först starta en lokal klass men sen måste man besiktiga innan man får starta i en regional klass.
Startar man två regionala klasser så besiktigar man ju innan den första.

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 082
Senast: zarmino
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 610
Senast: Cambrie
·
Hoppning Hej! I helgen ska jag tävla min första cup som går i LC. Jag har haft min nuvarande ponny i ett år och utbildat honom från att vara fel...
Svar
1
· Visningar
1 949
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 293
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar