Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var lite otydlig där med passet...Mitt i natten när ja skrev. Jag menade nog mest igentligen att man behöver väl inte ansöka om hästpass på en travare för dom får väl automatiskt ett efter registrering? Eller hur fungerar det?Vi har ibland besiktat unghästar samt någon gång tagit ett ekg på de hästar vi har köpt. Starthästar har vi inte besiktat, ofta ser man ju vad man får på raden och visst slitage får man väl leva med, anser vi.
Passet följer med hästen, det är inte automatiskt så att du får ett pass hemskickat till dig utan det är säljaren som ska ge dig det.
Var lite otydlig där med passet...Mitt i natten när ja skrev. Jag menade nog mest igentligen att man behöver väl inte ansöka om hästpass på en travare för dom får väl automatiskt ett efter registrering? Eller hur fungerar det?
Ägaren får man ju sedan be om passet förtsåss.
ANser ni att ett föl/ettåring inte heller behövs besiktigas då?
Varför jag kom in på dette ämne var för att en arbetskamrat besiktigade sitt föl innan köp (annan ras, islänning).