Sv: Beröm =(

Den enda anledningen som finns för att du ska vara ledsen för detta är att du insett att du jobbar med ett gäng fruktansvärt omogna kolleger.

Jag tror att detta som du skrev förklarar varför det är som det är:

Jag har av nån anledning jag inte exakt vet, blivit väldigt poppis och omtyckt bland förarna, vilket så klart är jättekul!

Jobbet lär ju innebära mycket kommunikation med förarna, och med tanke på hur lättstötta dina kollegor verkar vara så antar jag att förarna inte tycker de är särskilt trevliga att samtala med dem.

Du är antagligen betydligt trevligare när du pratar med förarna. Eftersom du även jobbar som förare så borde du ju veta hur dina kolleger är när du pratat med dem då.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
844
Senast: Stekspaden
·
Skola & Jobb Nu är det skriva av sig dags igen... Jag vet inte riktigt hur jag skall lösa en situation på jobbet som jag upplever osund. Eller om jag...
2
Svar
39
· Visningar
6 889
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 498
Senast: Cilva
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
25 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sytråden del 4
  • Vilket recept söker jag?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp