Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mimmi, 9 år, galen.. Nä men hon är lite speciell, kommer möjligtvis av åldern. kan plötsligt slå till en om hon får nog... men är ändå min ögonsten hemma
Mimmi, 9 år, galen.. Nä men hon är lite speciell, kommer möjligtvis av åldern. kan plötsligt slå till en om hon får nog... men är ändå min ögonsten hemma
Ååå vilka söta katter. En av våra stallkatter fångar en mus sedan leker hon med den tills den dör. Sen tycker hon att den är tråkig så då går hon och hämtar en annan. Sen får hennes mamma äta up den.
Ja jag älskar hans teckning, den är lite speciell Han är en ragdoll, en lila mitted för att vara exakt men han har lite för mycket vitt för att kunna ställas ut det var dock inte därför jag köpte Charlie heller
Först ut Ariel, snart 2 årig huskatthona.
Hon är en myskatt och ligger gärna i knäet hela dagarna om hon får.
S*Pärlemors Blue Marly, snart 3-årig Perser hane.
Kallas bara för Marly och han valde direkt att han är vår yngsta dotters katt.
Har hängt ihop med henne sedan hon föddes.
S*Rönnbärets Lilla Ofelia, snart 7 månader gammal Perser hona.
Hon är vår äldsta dotters katt, också hon en knäkatt som gärna ligger och
myser dagarna i ända.
Dags att presentera mina herrar då.Vi tar den som kom först.
Izor född 7 maj 2008.En kille som inte bryr sig så mycket och finner sig tillrätta med det mesta,att åka tåg och sådana saker är ingen big-deal.Var först med allting i kullen så min morbror höll på att bli lite galen veckorna innan jag hämtade honom .Han är en riktig liten busig herre.Gillar att vara ute i sele. http://www.pixbox.se/pic_show_id25185971.html
Tarzan född 7 maj 2008.Han är lillebror till Izor.Det har märkts väldigt tydligt hela hans liv eftersom han har varit mest mammig hela tiden.Numera är det jag som är hans mamma.Han är en pratglad herre.Lite lugnare än Izor men kan få sina spratt han med.Älskar att dricka vatten ur vattenkranen. http://www.pixbox.se/pic_show_id25185983.html
Meningen var att jag bara skulle ha Izor och sen skaffa mig en maine coon hona men eftersom ingen ville ha Tarzan så tog jag honom med eftersom han charmade mig så med sina stora trampdynor.Har inte ångrat mig en enda dag då dom är så olika till sättet .
Måste bara lägga in dessa bilder på vår ena katt. Vi brukar inte klä ut katter för skojs skull men eftersom det förbannade företaget vi tänkt beställa täcke ifrån (brukar gå ut i koppel men han fryser så han skakar nu) inte svarar på mail eller telefon så testade vi en tröja som suttit på en nallebjörn. Helt okej att ha på sig sade Taz, men vi måste verkligen skaffa något som faktiskt håller mot kylan när han går ut. Han har inte kunnat gå ut på 3 veckor för han fryser så in i norden.
Men söt är han iaf.
Felix är en 13 årig kastrerad hankatt , han är bondkatt med lite norskskogskatt i sig. Köpte honom för 10 kr. Gillar att busa med vår hund (: Har varit allvarligt sjuk en gång , men med vetrinärhjälp och hans vilja klarade han sig och nu är fit for fight igen. När vi flyttade sprang han hemifrån , och hittade inte hem förens två veckor senare. Nu gillar han att följa med på våra promenader med hunden. Han är en kelig katt med mysigt humör.
Mina 2 kastrater. Vanlig "bonn katt" är den ädla rasen på båda 2. Den korthåriga heter Shaggy o är världens gosigaste katt. Hans bror heter Zipper o är hyper social o nyfiken. De är 1,5 år.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.