Benskydd storlek x-full

Jezzie

Trådstartare
Någon som vet några bra och snygga bakstrykkappor som man kan få i X-full, min pålle har rejäla ben och vanliga Eskadron och liknande når nästan inte runt benen på honom, kardborrebandet sitter som så dåligt och dom riskerar att gå upp. Några tips?!!

Sv: Benskydd storlek x-full

om själva kåpan" är lagom kanske man bara kan byta ut kardborren till en längre? :confused:

Har oxå svårt att hitta benskydd i X-full. Om du lyckas hitta några i x-full skulle jag vara glad om du kunde berätta vart!!

Jag upplever Veredus som väldigt rymliga och tycker personligen att deras L motsvarar X-full

Catago har väl tilltagna skydd i många fina färger o till bra pris. Finns i x-full :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Kläder & Bli fin Jag har i princip inga byxor hemma. Jag avskyr byxor. Men ibland måste man ju ha på sig eländet och det enda jag står ut med i dagsläget... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 861
Senast: Bison
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring