Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har 2 franska vädurer sedan 2 år sedan. Men har lite funderingar på om jag ska skaffa en eller kanske 2 belgiska jättar också.
Är det något annorlunda med skötseln osv med jättarna än franska vädurarna som man bör känna till ??.
Något annat att tänka på med jättarna?
Jag har 2 franska vädurer sedan 2 år sedan. Men har lite funderingar på om jag ska skaffa en eller kanske 2 belgiska jättar också.
Är det något annorlunda med skötseln osv med jättarna än franska vädurarna som man bör känna till ??.
Något annat att tänka på med jättarna?
Jag har fransk vädur, belgisk jätte och stora silver tillsammans. Sköter alla likadant. Min belgiska har mer energi än den franska så de har nog större behov av utrymme. Men jag tycker att alla kaniner ska ha så stor inhägnad att dom kan hoppa runt ordentligt, de man ser i djurhandeln är alldeles för smått både för stora och små kaniner. Bättre att bygga själv.
Det enda är att dom är stoooora. Jag har en liten Ester här. Jag ska försöka hitta en utebur till henne, men de tär inte lätt, så det blir att bygga..
De franska vädurarna är ju inte så pjoskiga i storlek heller.
Kom över och hälsa på de olika fyrbeningarna och tvåbeningarna med!
Va härligt! Är så många som har alldeles för små burar, blir alltid lika glad när ngn gjort det bra för sina djur.