Belgisk jätte

B

Blinkblink

Har varit ute efter en Belgisk jätte hur länge som helst nu ..
Har tittat på Blocket eller olika uppfödare men det finns ingen som har den rasen nära Katrineholm där jag bor..
Finns det någon här som har kaninungar på Belgisk jätte eller som vet vart man får tag i den rasen??

Vill inte ha någon blandras..

:rofl:

Sv: Belgisk jätte

Täby ligger för långt ifrån mig med tanke på att jag bor i Katrineholm..

Paradiset.

Okej tack så mkt skall kolla där :rofl:

Paradiset.

måste man vara medlem där ?
fattar ingenting vart man ska gå in

Finns det ingen som vet vart det finns uppfödare i södermanland?
Eller om någon har en Belgisk jätte nära Katrineholm

Täby ligger för långt ifrån mig med tanke på att jag bor i Katrineholm..

För att hitta sitt drömdjur så måste man vara beredd på att åka en bra bit.
Jag skulle inte välja det "näst bästa" bara för att det är inom räckhåll.
Som ett exempel kan jag säga att jag åkte från Märsta (norr om sthlm) till Karlstad för att hämta en zebrarandig ovanlig mal till mitt akvarium. Jag har även åkt 60 enkel resa för att få tag på en av mina avelssuggor (minigrisar)
Vill jag ha det bästa så ser jag till att få ta på det.:D

Nä...hitta en seriös uppfödare som du får förtroende för.
Det lönar sig i längden.;)

Klart ja vet att man måste vara beredd på att åka en bit för att få det man verkligen vill ha, men saken är den att jag varken har körkort eller bil och jag har pratat med vänner om dom skulle kunna skjutsa mig så ger jag bensinpengar ,men har lite för snåla vänner för det :(
Tåget skulle jag ju klart kunna ta men de kostar pengar det också och just nu är ja arbetslös så jag har inte allt för mkt pengar att leva efter..

Hur och var ska jag registrera mig "paradiset" ?

Hej!

Fick min Belgiska jätte för 1 månad sedan :)
Men skall köpa en till , hittade några annonser inne på den länken du gav mig :rofl:

Tack så mkt !

Hej!

Fick min Belgiska jätte för 1 månad sedan :)
Men skall köpa en till , hittade några annonser inne på den länken du gav mig :rofl:

Tack så mkt !

jag föder upp belgiska jättar!

numera finns det jättar över allt just bara för att alla ska ha en jätte maskot hos sig. lite tråkigt tycker jag. tyckte det va roligt att avla på dom för 6-7 år sen när det bara fanns 65 djur i hela dverige, nu finns ca 400 st skulle jag tro.
se till att få stamtavla på din jätte! tyvärr säljer alltför många "falska jättar" dvs blandras jättar utan stam, kan i princip vara vilken korsning som helst.

jag föder upp belgiska jättar!

numera finns det jättar över allt just bara för att alla ska ha en jätte maskot hos sig. lite tråkigt tycker jag. tyckte det va roligt att avla på dom för 6-7 år sen när det bara fanns 65 djur i hela dverige, nu finns ca 400 st skulle jag tro.
se till att få stamtavla på din jätte! tyvärr säljer alltför många "falska jättar" dvs blandras jättar utan stam, kan i princip vara vilken korsning som helst.

jag har papper på min Belgiska jätte så han är en renrasig..
Har du några kullar nu?
Vill nämnligen ha en hona till Milano;)
Vart bor du någonstans ,ifall man är intresserad av en kaninunge ..
Hur mkt tar du för dom?

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 138
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 215
Senast: Maniac123
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 087
Senast: miumiu
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 041
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?