behöver tips! försäkringsfråga

T

travtjejen

jag har en 4 årig travare som är utleasad. idag ringde hon och sa att han lät i halsen när han kom ner i tiderna lite. så troligen är det gomseglet trodde hon, men han ska tillkliniken på onsdag.
hur funkar det? jag har han försäkrad i begränsad veterinär vård. är det något men opererar eller kommer han bli utdömd??
sitter på tusen nålar nu då jag tycker det är otrevlig att inte veta. vill vara beredd.:confused:

Sv: behöver tips! försäkringsfråga

Sådant brukar gå att fixa till med en operation. Hur försäkringsbolaget ställer sig vet jag inte.

Sv: behöver tips! försäkringsfråga

Ring ditt bolag och fråga. Eller surfa in och läs försäkringsvillkoren om du inte har dem hemma.

Liknande trådar

Hästvård Hej. Jag är desperat och behöver råd! Jag har ett 16-årigt sto som är korsning frieser/arab. För nästan två månader sedan så fick hon...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 508
Senast: Ray
·
  • Låst
Hästvård Hästen har haft klippkort på klinik i flera år. "Alla" (inkl jag) har varit överens om att ursprungsproblemet är vänster bak, men det...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 527
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Fick ikväll samtalet jag INTE ville ha. Min älskade lilla kallblodsdam som är utlånad till fodervärd har fått fång igen. :cry: Hon...
2
Svar
38
· Visningar
5 678
Senast: pulkaskurk
·
S
Hästvård Min kära häst mår inte bra :( Det började för en månad sedan med att hon kändes väldigt stel i höger varv (ej halt), i vänster varv var...
Svar
6
· Visningar
1 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Räkna ut kaloriintag?
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka