Behöver snabba svar! Ang. blodförgiftning

Sv: Behöver snabba svar! Ang. blodförgiftning

Jag beklagar, men här är ju en anledning just varför även om man 'bara' kan röntga inte alltid är så 'bara', utan kan ge alla svar man behöver.

Men väldigt tråkigt oavsett, och jag beklagar din förlust :cry:

Sv: Behöver snabba svar! Ang. blodförgiftning

Han hade en fraktur i armbågen och vi va tvungna att ta bort honom för han skulle behöva opereras och sen hänga i en hängmatta i 6 veckor och sen minst ett halv års box vila.. och jag kunde inte vara så självisk att jag utsätter honom för något sånt :cry: :cry: :cry:

Åh, jag lider verkligen med dig!!:cry: va hemskt. Med du var jätte duktig att ta det beslutet.

Förlora själv min häst förra veckan, så jag vet hur det känns.

Massa tröst kramar till dig!!
Bara att höra av dig om du vill ha nån att prata med (PM)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 487
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Min hund skadade benet illa i morse så blev akut in till veterinär. Inget är av, tack och lov, men dom misstänker ev artros. Hon har...
2
Svar
26
· Visningar
8 809
Senast: Fibusen
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 368
Senast: alazzi
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 543
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30