behöver hjälp..

S

SilverTail

behöver så många islandshästar med inriktinig western som möjlit för att övertyga min stallkompis att hennes islandshäst kan vara emd på en western tävligt utan att hon behöver tro att hon är den enda i hela världen som har en islandshäst som är jätte duktig i western..

så snälla ni där ute..visa gärna bilde på eran islandshäst..

Sv: behöver hjälp..

Jag har ingen islandshäst själv, men jag har sett ganska många på tävlingar, och det är minsann ingen som tittar konstigt på dom... ;)
Det är väl klart att hon ska tävla, det spelar ju ingen roll vilken ras det är på hästen! :)

jag har också sett ett antal islänningar på tävlingar... men vad jag vet så har MercedesBenz (eller hur det nu stavas :p ) islännignar som hon rider western med, men jag vet inte om hon också tävlar med dom...

okej.. jaa jag har oxå sett massa olika raser.. och jag själv tävlar ju med en fjording.. men hon har lite svårt att fatta...;)

okej hoppas h*n tittar tittar förbi i denna tråden så.. :)

Jag rider western med min! :) Vi ska tävla trail och horsemanship i westernallsvenskan nu iår, så varför i hela världen tror hon att hon skulle skämma ut sig... :confused: Är det några som har fördommar är det deras problem! (att de är så trångsynta)
Så säg til henne att hon ska ge sig iväg å tävla!!

Om jag får blueberry att hjälpa mig att lägga in bilder ska jag göra det under veckan! :)

okej vad kul!! då måste din isis vara jätte duktig?..
Vart ska du vara och tävla?
Du ska inte tävla runt Borås trakten?

Lägg gärna in bilder skulle vara en jätte bra övertygelse och bildbevis..:) till min trög fattade stallkompis:D

Men jag tror att jag har fått med henne på trail.. på en tävling 1maj här i Borås..!jippi..

Vi har tränat myyycket!;) Fast inte bara western, mycket dressyr också... Dessutom så har han aldrig haft särskilt lätt för tölten så det var inga problem att skippa det! Han väljer aldrig självmant den gångarten.. :D Däremot kan det ju aldrig bli en riktigt duktig pleasure eller reininghäst, en islandshäst har ju inte riktigt dom förutsättningarna, men trail och sådana klasser splar ju fakttiskt rasen ingen roll! :)

Du ska få se bilder, fast du får tjata på "blueberry" om det själv är jag för trög för att veta hur man gör för att få in bilderna...:p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: Tuvstarr
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 900
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 422
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka