Behöver hjälp

Minelli

Trådstartare
Jag har 2 långa filmsekvenser som är tagna med digitalkamera från dagens dressyrträvling. Jag skulle vilja dela upp dem i flera bitar för att kunna få upp dem på nätet.
Finns det nån som har ett sånt program där man kan göra det i som har lust att hjälpa mig ?
Vore kanon i så fall!
 
Sv: Behöver hjälp

Jag har videoredigeringsprogram, men problemet blir väl att råfilm tar väldigt mycket plats och du i så fall hade behövt bränna en CD/DVD och sända i posten..
 
Sv: Behöver hjälp

Minelli skrev:
Jag har 2 långa filmsekvenser som är tagna med digitalkamera från dagens dressyrträvling. Jag skulle vilja dela upp dem i flera bitar för att kunna få upp dem på nätet.
Finns det nån som har ett sånt program där man kan göra det i som har lust att hjälpa mig ?
Vore kanon i så fall!

Billigast (!) och enklast är nog Moviemaker som följer med XP. Med uppdatering! version 2.1 (finns i XPs uppdatering)

Enkelt att jobba med och du kan lätt spara ner film i webb-format.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 884
Senast: Gunnar
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 008
Senast: KesoNeso
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 081
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp