Behöver hjälp...

aemaria

Trådstartare
Jag måste ha mixtrat till det på nåt vis med min dator och behöver hjälp!
När jag surfar och går in på en sida jag varit inne på förut kommer den gamla versionen fram, dvs hur den såg ut sist jag var in. Jag måste trycka på uppdatera-knappen för att tex jag ska se nya inlägg på bukefalos. Hur ändrar jag detta så jag slipper sitta och uppdatera hela tiden??

//a
 
Sv: Behöver hjälp...

Du kan ju testa och gå in på menyn Verktyg -> Internetalternativ. I den rutan finns en flik där det står Allmänt och när man trycker på den så får man upp en ruta där det bl.a står Tillfälliga internet-filer i mitten. Tryck på knappen Inställningar där så får du fram en ruta där du kan välja om explorer ska kolla efter om det finns nyare versioner av sidan. Sätt den på Automatiskt eller Varje gång sidan besöks.
 

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 002
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 977
Senast: Blyger
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 338
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp