behöver hjälp, vad för hundras?

B

Breakdown

jag har bestämt mig för att jag någon gång inom snar framtid ska köpa mig en sådan här, men jag har inte den blekaste om vad det är för ras! :crazy: Någon som vet?

151-158.jpg

Sv: behöver hjälp, vad för hundras?

jag har bestämt mig för att jag någon gång inom snar framtid ska köpa mig en sådan här, men jag har inte den blekaste om vad det är för ras! :crazy: Någon som vet?

151-158.jpg

Vf vill du ha en sådan? Du kanske skall läsa lite om dem osv liknar en dvärg spets eller de heter inte så igentligen men kallas så.

Sv: behöver hjälp, vad för hundras?

jag tycker dem är sjukt söta, och de som jag har träffat har varit helt underbara i temperamentet. Jag vill inte heller ha en förstor hund, vill hellre ha en lite mindre.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 043
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 477
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 165
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 814
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka