Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en sköthäst som jag ska börja köra igen men ägaren har tyvärr inte tid längre.Man behöver vara två för han kan ``få för sig lite saker`` när man är ute och kör.
Är det nån som vet ett bra sätt att få tag på någon som skulle vara intresserad att vara med?
Tjiho!
Hallo är det inte du som är skötare åt o`boy? uppe i Jasmins stall? Jag stog där innan med en anna shettis Underbar om du minns honom?
Jessicka vet ingen som skulle kunna vara intresserad ? Annars finns det ju många tjejer i de stallet o`boy står i nu som kanske skulle kunna följa med. Cissi har ju hjälpt mig en del. Det gör hon nu med men hon kanske skulle kunna hjälpa dig med ?
Hallå!
Javisst e d jag.Hur kommer det sig att du flyttat?
Ne hon vet nog inte det tyvärr tycker d e tråkigt.Jaså brukar hon vara där uppe lr?Har inte varit där på ett tag nu tyvärr.
Jag flytta för att Jasmin inte ska ha kvar shettislösdriften efter somman. Så vi flyttade upp till Tulebo i stället. Ja då hon är uppe några gånger i veckan tror jag hon är nog mest där på helger. Om jag hinner skulle jag kunna följa med dig någon dag ut och köra o`boy det skulle vara roligt och så hur han är att köra
Ok på det viset.Ja det hade varit trevligt.I sånna fall så får jag komma igång med honom igen.Ska typ börja gå promenader å tömköra först.Du behöver väl inte hjälp med Underbar?
Okej det låter ju bra. Hjälp behöver jag inte så, men det är det att jag inte vill köra ensam än. För om det skulle hända något känns det säkrare om någon är med, om jag inte köra i paddocken då. Nära och bra till dom som har stallet och stallet då
Vad är det för grejer som o`boy får för sig då när ni är ute? Ser han spöken? hehe
Ok på det viset.
Ne men han kan typ tycka att en grushög lr liknande är läskigt fast han egentligen inte alls tycker det.Det gör han bara för att han antingen är pigg eller trött.Dessutom får jag inte köra själv för Jessica ännu.
Hundavel & Ras I så fall borde hon ju titta på vinthundarna. De är förvisso inget för den som vill ha framgångar på lydnadsplanen, men tränar man korta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.