Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gör Jan Brink nu för tiden? Skulle han funka som förbundskapten? Eller är han samma skrot och korn?
Yngre än Bosse iaf välÄr inte han lite gammal också?
Yngre än Bosse iaf väl
Han är tränare hos Hanells, tycker inte den ridning man får se därifrån ser så värst trevlig ut. Vi vet ju alla hur Helix reds tex.Vad gör Jan Brink nu för tiden? Skulle han funka som förbundskapten? Eller är han samma skrot och korn?
Usch nej. Alldeles för omodern. Vi måste ha någon som är fräsch i sitt tänk och inte fastnat i 90-talet.Vad gör Jan Brink nu för tiden? Skulle han funka som förbundskapten? Eller är han samma skrot och korn?
Och gärna ah någon inte tycker det är okej att rida med snokrem på kandarUsch nej. Alldeles för omodern. Vi måste ha någon som är fräsch i sitt tänk och inte fastnat i 90-talet.
Han har mest sysslat med hoppning senaste åren, vad jag vet.Kanske kan Markne vara förbundskapten?
Han är inte känd häromkring för snälla metoder..Kanske kan Markne vara förbundskapten?
Vad tråkigt att höra. Är verkligen en sak att se dessa ryttare/tränare ha clinic och nåt helt annat hur de är i vardagsjobbet.Han är inte känd häromkring för snälla metoder..
Ja tyvärr!Vad tråkigt att höra. Är verkligen en sak att se dessa ryttare/tränare ha clinic och nåt helt annat hur de är i vardagsjobbet.
Eftersom vi hade Henk Nooren för hoppningen tidigare borde det väl vara ett alternativ.Jag vet inte om man skulle kunna rekrytera någon utanför Sveriges gränser. Christoph Hess är ju t.ex. ganska involverad i de svenska unghästtävlingarna.
Sa de inte under OS-sändningen att han tränat Norge nu ett tag?Han har mest sysslat med hoppning senaste åren, vad jag vet.
Detta har jag missat helt. Det kommer sluta med att vi får ta "minst illa"....Han är inte känd häromkring för snälla metoder..
Fast då kan vi lika gärna behålla Bosse.. Det jag sett är ett gäng år sedan men det var inte kul ens då!.!. Han kanske har ändrats vad vet jag.. Vi kan väl som någon skrev ta in någon från utlandet, det måste väl finnas någon som är hästvänlig!! Jag kan tex tycka Traudi Björling verkar ha väldigt bra syn på träning så då tycker jag att hon i så fall kan vara ett vettigt alternativ. Tränar några i fälttävlans landslag i dressyr.Detta har jag missat helt. Det kommer sluta med att vi får ta "minst illa"....