Bedömningarna???

Arwyn

Trådstartare
Vart har den fästande tråden om bedömningar tagit vägen?! Nu när man behöver den som mest...???!!!

Hej det har jag oxå undrat jag behöver du nu så att den måste fram igen :confused: :confused: :confused:

Den nålade trådarna har en förmåga att försvinna spårlöst ibland :crazy: och ingen vet varför, tyvärr...

Jag ska försöka ordna en ny sådan!

// ameo
ny moderator på hoppning :)

FAQ-tråden om bedömningarna skrevs av en god vän för att underlätta för mig då jag var moderator. Då jag berättade att jag skulle hoppa av som moderator bad hon mig ta bort tråden, vilket jag naturligtvis gjorde.

/fd. moderatorn på hoppning

Okej, då fattar jag. Får man fråga varför hon inte ville att den skulle ligga kvar?

Jo, men jag tror att hon menade VARFÖR inte tråden kunde ligga kvar trots att inte du var moderator?

Liknande trådar

Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 181
Senast: Sirap
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 161
Senast: fio
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
332
Senast: Blyger
·
Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 747

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka