Är det några andra här inne som planerar att starta bebisverkstad snart, eller kanske redan försöker? Jag och sambon har kört första ägglossningen nu utan skydd... Spännande!! Jag har inte ätit p-piller på mer än ett år, så jag borde inte ha några såna hormoner i kroppen i alla fall. Men jag blir SÅ trött på mig själv ibland! Jag ska ju analysera sönder allting... Istället för att bara njuta och ta dagen som den kommer så sitter jag redan och räknar fram och tillbaka. Varför kan jag inte bara släppa och låta det bli om det blir? Suck...Jag vet ju att det rent statistiskt inte borde tagit på första försöket, så jag skulle inte bli besviken om det dröjer längre. Men ändå sitter jag här och försöker räkna ut hur vi verkligen ska MAXIMERA våra chanser att bli gravida. Just nu sitter jag och grämer mig över att vi hade sex dagarna före samt dagen efter ägglossning men inte PÅ SJÄLVA ÄGGLOSSNINGSDAGEN!! Vad håller jag på med egentligen? Jag kan ju ändå inte veta exakt vilken dag jag har ägglossning väl?
Snälla, säg att det inte spelar nån roll om man är exakt på ägglossningsdagen, så jag bara kan släppa alla analystankar och leva livet....
Ha en underbar sommar, allihop!!
// Destiny_D
Snälla, säg att det inte spelar nån roll om man är exakt på ägglossningsdagen, så jag bara kan släppa alla analystankar och leva livet....
Ha en underbar sommar, allihop!!
// Destiny_D