Mitten
Trådstartare
Alltså, bebistiden är ju så kort och värdefull, och jag vill verkligen ha fina minnen av den här tiden! Alltså funderar jag på att gå till fotograf med mig, sambon och lillan. Hon blev 2 månader i förregår, och jag skulle vilja ha fina foton att hänga upp från nu, när hon är 6-7 mån och när hon är ett år.
Finns det någon som har erfarenhet av att gå till fotograf med en bebis som är såpass liten? Hon kan ju inte sitta själv och nacken är rätt instabil. Är det bara bortkastat eller kan man få lite söta familjebilder? Lite tips på hur man skulle kunna posera så att det blir fint? Kanske till och med tips på fotograf (om det är ok med sånt) i Stockholmsområdet?
Hjälp mig nu bevara den här underbara tiden
Finns det någon som har erfarenhet av att gå till fotograf med en bebis som är såpass liten? Hon kan ju inte sitta själv och nacken är rätt instabil. Är det bara bortkastat eller kan man få lite söta familjebilder? Lite tips på hur man skulle kunna posera så att det blir fint? Kanske till och med tips på fotograf (om det är ok med sånt) i Stockholmsområdet?
Hjälp mig nu bevara den här underbara tiden