S

sun_beam

Hej! Är det någon som har häst efter Beach Boy, min tös är det o det vore roligt att se flera:)

Lägg gärna in bilder=):bump:

Sv: Beach Boy

en jag känner har två ston e Beach Boy dom är trevliga men envisa:rofl:

jag har ridit två hästar efter Beach Boy och de har båda varit helt underbara att rida! Lätt för att gå i form och mjuka i munnen. Beach Boy-avkommor har väl lite dåligt rykte av att vara käftiga men det har jag aldrig märkt.

Hehe, min tös är envis, de är hon verkligen. Egen vilja har hon!
Haha:)

Har ni några bilder??

Jag har bilder på min förra medryttarhäst e Beach Boy, men jag vet inte om jag kan lägga ut dem, i o med att jag inte längre har hand om henne. Hon gick iallafall YR-EM och tog YR-SM-silver, fortf inom sporten. Hoppa kan Beach Boysens:D Men hon är också grymt envis, och ska alltid bestämma:D

Jag har bilder på min förra medryttarhäst e Beach Boy, men jag vet inte om jag kan lägga ut dem, i o med att jag inte längre har hand om henne. Hon gick iallafall YR-EM och tog YR-SM-silver, fortf inom sporten. Hoppa kan Beach Boysens:D Men hon är också grymt envis, och ska alltid bestämma:D

Åh, vad synd! Vill verkligen se:)

Hehe, jo tack, hoppa kan de!! Envis kan jag med intyga, hihi!!
:bump:

Tror det finns en häst som fn går World Cupen i hoppning som har Beach Boy som morfar? Hjälp mig nån :bump: :)

Jag har en valack efter Beach Boy, han e underbar!! Jag har han på min bild.

Ska betäcka mitt Maraton sto med Beach Boy så fort hon har fölat!:love:

Jag har en valack efter Beach Boy, han e underbar!! Jag har han på min bild.

Ska betäcka mitt Maraton sto med Beach Boy så fort hon har fölat!:love:

Åhh har du nån bild du kan lägga ut?
Den hästen jag har på min bild är oxå efter beach boy:love:

Tror jag vet vilken du menar, bea?
finns ju en till som en Jr rider nu som har gått YR EM med en kille. Dom båda är ju av samma typ, kanske inga högställda lätta hästar men båda hoppar hus! Lite "långa", även om dom jobbas samlat, som om dom skulle vara trånga vid ganachen (hur de nu stavas) om du förstår? har sett dom båda en hel del både hemma o på tävl. samt ridit den ena.

Tror jag vet vilken du menar, bea?
finns ju en till som en Jr rider nu som har gått YR EM med en kille. Dom båda är ju av samma typ, kanske inga högställda lätta hästar men båda hoppar hus! Lite "långa", även om dom jobbas samlat, som om dom skulle vara trånga vid ganachen (hur de nu stavas) om du förstår? har sett dom båda en hel del både hemma o på tävl. samt ridit den ena.

Bea? hur vet du mitt namn=P ??

menade inte dig, de va smeknamnet på hästen ja antar Qwerty hopp hade att göra med!
sorry :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
596
Senast: morgaine
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 914
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 243

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka