Även om det inte blev ett så bra pass som du tänkt - så blev det ett pass! Heja dig!
Sant! Tack
Och bra jobbat du med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även om det inte blev ett så bra pass som du tänkt - så blev det ett pass! Heja dig!
Verkligen tråkigt Fick snabbt svar från handledaren som sa att självklart ska jag stanna hemma om jag är sjuk. Skönt att få den bekräftelsen så kan jag släppa lite på det dåliga samvetet och bara vila.
Tack så mycket för tipset, snabbare och jobbigare låter bra! Jag har lagt till Lesley Fightmaster som prenumeration till senare.Ok kul! Jag har kört en del med Adriene och sen med Lesley Fightmaster. Adriene är ju underbar men ofta väldigt lugn/långsam. Fightmaster Yoga är mer Ashtanga/Vinyasa lite snabbare och jobbigare i mitt tycke, men många bra halvtimmes genomkörare
Haha förlossningsyoga låter spännande
Klok handledare.
Krya på dig!!
Både GHS och skid-VM så jag klarar mig
Är det nån gång man ska bli sjuk så är det ju under stora tävlingar och mästerskap. Hade det inte varit för att jag måste få in den där jäkla promemorian hade jag gladeligen pussat på dotterns alla förskolekompisar i förhoppning att dra på mig en redig förkylning.
Det är mycket starkare att kunna backa av när det inte känns bra än att fortsätta köra ända in i kaklet tycker jag, så bra jobbat! Låter som att du fick till ett effektivt pass ändå tycker jag, men man är alltid sin egen största kritiker!Alltså, sååå dåligt pass på gymet idag
Fick sänka på knäböjen och gjorde ändå inte alla seten. Kände av mitt vänstra knä liiitegrann efter passet i måndags och idag både knäppte det och kändes lite konstigt vid böjen. Kände mig dessutom grymt svag och tom på energi så nej, det var verkligen ingen bra dag. Stod o funderade lite på hur mycket jag skulle pressa men kom fram till att min huvudsakliga anledning till varför jag tränar är för att inte ha ont i vardagen och att då pressa mig så jag skadar ex knät blir ju extremt kontraproduktivt. Så jag bara backade för idag istället. Bänkpressen (25 kg 5x5) och skivstångsrodden (30 kg 5x5) gick enligt plan iaf.
Får hoppas på bättre pass nästa gång! Skyller knäproblemet lite på de där nya skorna jag letade fram, har ALDRIG haft problem med knäna förr vid knäböj och det nya de två senaste gångerna var ju dessa skorna...
Laddade också ner ett podd-avsnitt från Styrkebyrån "att hantera de dåliga träningspassen" hehe
Vad är det här för något spännande?Körde min eget lilla "bench mark" idag med 10-7-5-3 med Burpees, kettlebellswings och sit ups.
Vad skönt att du ändå börjar se ljuset lite grann! Fokusera på en sak i taget och glöm inte att andasTack för alla snälla inlägg efter mitt något deppiga inlägg tidigare. Idag känns det lite bättre, det vedervärdiga vädret till trots. Har tillåtit mig själv att vara trött, att vila och att göra det jag känt för senaste dagarna. Nu måste jag dock fokusera lite under några dagar så jag får klart den promemoria som ska vara inne på måndag, har inte kommit särskilt långt om man säger så.
Lallar på med träningen, maten och godiset är helt åt helskotta. Hade några veckor då jag lyckades förlägga alla tomma kalorier till lördagen, men det havererade när jag hade två ganska täta magsjukor och sen en förkylning och så sover jag som en kratta ovanpå det. Bara att ta nya tag på den fronten så fort det går, men när det blir återstår att se.
På tal om träning var jag på gymmet idag. Gick dit (3 km) och värmde upp med 15 minuter blandat gång och jogg på löpband. Körde sedan militärpress (uppvärmning -> 4 * 6 med 25 kg), skivstångsrodd (uppvärmning -> 3 * 8 med 35 kg), bänkpress (uppvärmning -> 3 * 3 med 35 kg) och sist latsdag (uppvärmning -> 3 * 6 med 40 kg). Blev en lite märklig ordning och lite blandade set/repsantal. Ville börja med militärpressen eftersom jag i princip aldrig börjar med den, men borde nog ha kört bänkpress före skivstångsrodden, hade bränt lite väl mycket krut när det var dags att bänka.
Det sista jag gjorde i träningsväg idag var att hämta ungen på förskolan. Det är fan inte lätt att skjuta 10 kg vagn + 12 kg unge + kanske 4 kg packning genom två decimeter halvfrusen slask i 700 meter...
Nu ska jag försöka ge mig själv lite vårkänslor genom att shoppa vårkläder.
Vad är det här för något spännande?
MVH
Alltid På Jakt Efter Nya Utmaningar Att Plåga Mig Själv Med